XWOLF 700i / 700i MAX

Přebírám roli vůdce smečky v kategorii jednobuchů

Objem motoru:

686 cm3

Výkon motoru:

32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm

Pohon:

4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu

Barva:

Cena:

od 189 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Alfa samec čtyřkolkový smečky

Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku – třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.

Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho vůdce čtyřkolkový smečky. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolkovej alfa samec si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 21 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.

Motor jako z bavoráka

Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s objemem 686 kubíků. Vyrábíme ho sdílenou technologií s BMW. Tahle obří fabrika Bé-eM-Wé nám věří natolik, že si u nás nechává dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý mašiny a skútry.

Jen tak mě nesedřeš z kůže

Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.

Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci. 

Přístrojovka jako v letadle a skoro tuna na kouli

Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech.

Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postarají extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne! A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků.

Zasek‘ jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor čtyřkolkovýho alfa samce! Třeba do mýho doupěte.

A neváhej, jsem teď do konce listopadu o 20 táců levnější a ještě ke mě dostaneš origo zadní box a duralovej kryt podvozku v ceně dalších 20 tisíc uplně zadáčo. A platí tu kdo dřív přijde, ten dřív mele. Zásoby nejsou nekonečný a 40 000 Kč jen tak nenajdeš.

 

MOTOR

Objem motoru 686 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximální kroutící moment 66 Nm / 4 500 rpm
Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu
Převodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Startér elektrický
Chlazení vodou a olejem
Emisní norma EURO 4
Systém dávkování paliva EFI Bosch
Objem nádrže 21 litrů
Maximální rychlost 60 km/h, (offroad) 100 km/h
Homologace T3b
Tažné zařízení ano (zapsané v TP na 800 kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení ano
Elektrický naviják ano, 3 000 liber

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm)
Zadní brzdy 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm)

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 040 x 1 190 x 1250 mm / MAX 2 220 x 1 190 x 1 350 mm
Pohotovostní hmotnost 392 kg / MAX 410 kg
Výška sedadla 910 mm
Světlá výška 280 mm
MODEL VERZE BARVA CENA
XWOLF 700i EPS krátká černá, oranžovo-černá, modrá matná 189 990 Kč
XWOLF 700i MAX EPS prodloužená černá, oranžovo-černá, modrá matná 199 990 Kč

Základní výbava

EPS – elektrický posilovač řízení, 12″ alu kola, 3x 12V zásuvka (zapalovač + 2x USB), zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce, voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, silný elektrický naviják se silou 3 000 liber, kryty rukou, ochranné lemy blatníků, přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (u prodloužené verze MAX), přepínání pohonu 2×4/4×4 + uzávěrka předního diferenciálu, přední ochranný rám s plastovým krytím, přední i zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu, full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel

PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA NEBO BARVA

Zadní originální box XWolf 700 není potřeba žádných úprav ani vrtání Nyní v akci spolu s nákupen čtyřkolky 0 Kč
Přední originální box XWolf 700 není potřeba žádných úprav ani vrtání 5 490 Kč
Duralový kryt podvozku a ramen dokonalá ochrana spodku čtyřkolky (Výrobce IRON BALTIC - Estonsko) Nyní v akci spolu s nákupen čtyřkolky 0 Kč

PROHLÉDNI SI DETAILY

Všechno pěkně barevně a přehledně

Multifunkční digitální přístrojovka ti naservíruje veškerý info, co si budeš přát. Hezky barevně a mega přehledně. Díky bluetooth si eins-zwei připojíš mobil, a displej ti tak ukáže každý volání. Teda kromě volání divočiny. Ta si tě zavolá pomocí Vlka.

Řazení snadný jako prd

Vlk nejen rychle peláší, ale taky snadno řadí. Přesně, lehce a klidně jedním prstem. Navíc u kvaltování nemusíš mačkat brzdu, jak je obvyklý u většiny čtyřkolek.

A co tvoje drahá polovička?

Sedí radši doma v obejváku, než by se s tebou proháněla na čtyřkolce? Tak jasně, jsou čtyřkolky, kde se jí nemůžeš divit. To XWOLF je jiná básnička. Na něm se bude cejtit jako na gauči. Jen divočinu neuvidí v telce, ale všude kolem sebe. A bude si připadat jako v ráji: před ní alfa samec, pod ní alfa samec…

Úložnýho prostoru neni nikdy dost

Zavírací kastlík v předním blaťáku nechá tvůj mobil, doklady a další poklady absolutně v suchu, a přitom pěkně po ruce.

Zadní kastl místo batohu

Do prostornýho kastlu si sbalíš věci na celej letní den. Nejspíš tak ani nebudeš potřebovat zadní box. Leda bys za sebou vozil fešn bárbínu. Tý box určitě pořiď, ať jedinej řev, co uslyšíš, je vytí vlčího motoru.

NASKOČ DO SEDLA

Nový technologie, obrovskej progres a prémiová kvalita

Přesně tyhle výhody přináší nová spolupráce s Loncinem – jedním z největších čínských producentů motocyklů, skútrů a čtyřkolek.

Fabrika Loncin vyrábí mimo jiný i pohonný jednotky pro BMW, a dokonce taky některý modely bavoráckejch motorek a skútrů. No a samozřejmě i mašiny vlastní značky VOGE, který u nás najdeš taky.

Však přijeď a uvidíš, jak budeš mrkat na drát. Nebo spíš na prémiový zpracování čtyřkolek XWOLF 700i EPS.

KE STAŽENÍ

DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ

Zadní originální box G300

Sedne přesně na zadní nosič čtyřkolky XWOLF 700, na krátkou i dlouhou verzi. K montáži nepotřebuješ žádnej vercajk. Svůj vercajk v něm budeš mít schovanej nejen před deštěm, ale díky zámku taky před zlodějíčky.

Přední originální box G002

Origoš uzamykatelnej box na obě verze XWOLFa 700. K montáži nepotřebuješ žádný nářadí ani nikam vrtat žádný díry. Pasuje přesně na nosič čtyřkolky, jen vyndáš čtyři šrouby z nosiče, položíš box a přiděláš rychloupínákama. Ty jsou součástí boxu.

Příslušenství pro každýho zemědělce

Je toho fakt hodně, co pověsíš na XWOLFa. Umí vláčet, orat, hrabat, shrnovat, sekat, mulčovat……

Duralový kryt podvozku

Precizně zpracovaný kryt podvozku od Estonské firmy ironBaltic. Sada obsahuje i kryty všech ramen.